Whatsapp

KERETA SEWA KOTA BHARU | Car Rental, Chauffeuring, Leasing, Airport Kota Bharu Kelantan

Post Page Advertisement [Top]

kereta sewa kota bharu


Car leasing ialah perkhidmatan untuk pelanggan menyewa kereta dalam tempoh yang lama. Atau dalam bahasa mudah ialah meminjam kereta.


AG Car Rental – Kereta Sewa Kota Bharu adalah syarikat kereta sewa yang terkenal di Kelantan. Kami menyediakan pelbagai jenis kenderaan untuk anda gunakan. Kami juga menawarkan perkhidmatan chauffeur atau kereta sewa bersama pemandu berpengalaman di Kelantan. Selain itu perkhidmatan car leasing juga menjadi pilihan pelanggan kami untuk menggunakan kereta dalam satu tempoh tertentu.
kereta sewa murah kota bharu
Antara pelanggan yang menggunakan perkhidmatan AG Car Rental

Kebiasaannya, pelanggan yang ingin menggunakan perkhidmatan ini adalah golongan yang datang ke Kelantan untuk tempoh yang panjang samada atas urusan kerja mahupun melancong. Pelanggan boleh menggunakan perkhidmatan ini selama mana yang mereka mahu samada seminggu, sebulan mahupun setahun! Ya lebih lama anda pinjam lebih murah harga yang kami tawarkan.

Kelebihan perkhidmatan ini ialah dimana pelanggan tidak perlu memikirkan tentang penyelenggaraan kereta, mahupun cukai jalan. Semuanya kami uruskan. Anda hanya menggunakan kenderaan kami kemana sahaja anda mahu. Ada juga pemandu Grabcar sepenuh masa yang meminjam dengan kami untuk mengelak sakit kepala memikirkan penyelenggaraan kereta, cukai jalan dan lain-lain.

Semestinya ianya berbaloi dan sudah ramai yang lakukannya di negeri-negeri lain.

Jadi jika anda ingin menggunakan perkhidmatan car leasing ini di Kelantan, anda boleh lah terus menghubungi kami di talian 018-9890800. Dan kami akan menawarkan harga yang anda pasti tidak akan menolak.


Artis Eina Azman dan Suami menggunakan perkhidmatan AG Car Rental


Bottom Ad [Post Page]

MOTAC License No: 9005

Registration No: 1246969-V