Whatsapp

KERETA SEWA KOTA BHARU | Car Rental, Chauffeuring, Leasing, Airport Kota Bharu Kelantan

Post Page Advertisement [Top]

kereta sewa kota bharu

Kereta paling laris di Malaysia, Perodua Myvi bakal digantikan dengan modelnya yang terbaharu. Myvi kali ini tidak lagi menggunakan model Daihatsu atau Toyota seperti yang dilakukan sebelum ini. Perodua telah menghasilkan sendiri kenderaan kegemaran rakyat Malaysia ini hasil 99.99% dari kepakaran tempatan.


Perodua juga melaporkan, tempahan untuk Myvi baharu itu akan dibuka esok 9 November 2017.

Menurut laporan Careta yang telah memandu uji kenderaan ini, secara ringkasnya Myvi baharu ini mempunyai lampu hadapan untuk semua varian ialah dari jenis LED. Dan ia datang dengan fungsi kawalan ketinggian lampu agar tidak menyilaukan kenderaan di hadapan.


Lampu belakang dihasilkan dengan Light Guides atau Light Tube yang modern

Perodua Myvi ini dilengkapi dengan enjin 1.5L Dual VVT-i 2NR-VE 4-silinder DOHC serba baharu yang menjimatkan dan senyap dan ianya kali pertama digunakan oleh Perodua.


Yang lebih menarik Fungsi Eco Idle turut diberikan, juga termasuk dengan butang Start/Stop engine. Kami di Kereta Sewa Kota Bharu juga amat berminat untuk dapatkan Myvi ini. Selepas ini kalau anda nak test Perodua Myvi baharu ini boleh lah menyewa dengan kami.

Dibawah adalah senarai harga penuh untuk Myvi Generasi Baharu ini. Klik pautan dibawah untuk gambar seterusnya


SENARAI HARGA MYVI BAHARU DARI RM43K


Kalau datang ke Kelantan dan memerlukan kereta sewa hubungi kami di 
+6018-9890800
Kami akan menghantar kereta terus ke tempat anda!


kereta sewa kelantan, kereta sewa murah, sewa kereta murah, syarikat kereta sewa, sewa kereta kota bharu, sewa kereta airport pengkalan chepa, sewa kereta airport, homestay kota bharu, rumah tamu kota bharu, homestay murah, kereta sewa student, kereta sewa di kota bharu, kereta sewa di machang, kereta sewa di tanah merah, kereta sewa di rantau panjang, kereta sewa di pasir mas, kereta sewa di lundang, kereta sewa di bachok, kereta sewa di kuala krai, kereta sewa di gua musang, kereta sewa di ketereh, kereta sewa di kok lanas, kereta sewa di tunjong, kereta sewa di pasir puteh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Bottom Ad [Post Page]

MOTAC License No: 9005

Registration No: 1246969-V