Whatsapp

KERETA SEWA KOTA BHARU | Car Rental, Chauffeuring, Leasing, Airport Kota Bharu Kelantan

Post Page Advertisement [Top]


         Bulan Ramadhan adalah satu bulan paling yang di tunggu-tunggu oleh umat islam di seluruh dunia kerana bulan ramadhan adalah bulan yang penuh dengan keistimewaan ,keberkatan dan diampunkan segala dosa.Dimana Pada bulan tersebut kita diwajibkan untuk melaksanakan puasa selama 1 bulan penuh.Tidak hanya puasa menahan lapar dan dahaga tapi puasa yang bermaksud menahan diri daripada melakukan maksiat atau perbuatan yang dilarang sebaliknya kita menjalankan segala perbuatan yang diperintahkan Allah SWT. kepada kita selaku hambanya dengan tujuan ibadah kerana Allah SWT.


        Sudah menjadi kebiasaan umat islam di seluruh dunia menyambut datangnya bulan suci Ramadhan dengan penuh sukacita.Tiada bulan seagung ini, Tiada bulan semulia sekarang,Ramadhan penuh berkat dan maghfirah. Marhaban ya Ramadhan.Hari ini tulus dari hati,Ucapan aaf dengan rendah hati,Selamat menunaikan ibadah puasa dari AG Car Rental.




.
#KeretaSewaKotaBharu #KeretaSewaKelantan #KeretaSewaKotaBharuAirport #KeretaSewaPengkalanChepa #KeretaSewaKubangKerian #CarRentalKotaBharu #CarRentalKelantan  #KeretaSewaChempaka #SewaKeretaKotaBharu
.
.
Nak Sewa Kereta di Kelantan?
018-989 0800
018-989 0800
018-989 0800

Jom "LIKE" Page FB kami:


Bottom Ad [Post Page]

MOTAC License No: 9005

Registration No: 1246969-V