Whatsapp

KERETA SEWA KOTA BHARU | Car Rental, Chauffeuring, Leasing, Airport Kota Bharu Kelantan

Post Page Advertisement [Top]



Sekiranya nak dibandingkan dengan pelbagai kenderaan darat yang ada di dunia ini, maka KERETA merupakan antara alternatif pantas untuk sampai ke detinasi yang ingin dituju. Di Malaysia memanglah ramai yang menggunkan pengangkutan awam, tetapi pilihan akan berubah sekiranya seseorang ingin menuju ke destinasi tertentu dimana kadang kala pengangkutan awam pun tidak sampai di situ. Pendek kata, dengan menggunakan kereta sewa membolehkan anda ke mana-mana sahaja yang diinginkan. AG Car Rental  sentiasa menyediakan servis kereta sewa yang terbaik buat anda.

Apa lagi yang dimahukan tak lain tak bukan pengalaman merasai pelbagai jenis kereta sewa. Ye dop? Syarikat servis kereta sewa memang akan menyediakan pelbagai jenis kereta untuk disewa. Dari saiz kecil sehinggalah besar, semuanya ada. Harga sahaja berbeza. Yang lain semua sama. Kami di Kereta Sewa Kota Bharu menyediakan pelbagai jenis kereta, dari kereta kompak sehinggalah ke kereta ekslusif.

“ Senyum, tak perlu kata apa-apa. “ (Petikan dari Lagu Senyum – Malique dan Najwa Latiff). Ya, anda boleh tersenyum kerana anda tidak perlu risau akan kos selain kos sewa kereta. Bermula dari road tax, maintenance dan sebagainya, perkara-perkara ini tidak perlu menjadi kerisauan anda. Syarikatlah yang akan menguruskan segalanya. Anda hanya perlu bawa dokumen peribadi bersama lesen memandu sahaja. Ya, itu jugalah yang kami di AG Car Rental praktikkan.

Seperti yang kita ketahui, setiap jenis kereta ada yang menggunakan kadar minyak yang berbeza. Dalam banyak-banyak senarai kereta sewa yang ada, anda boleh memilih kereta yang menjimatkan minyak. Boleh jadi anda inginkan kereta yang menggunakan minyak diesel untuk manfaat perjalanan maksimum atau sebagainya. Semuanya di tangan anda. agensi sewa kereta akan sentiasa membantu anda dalam segala hal berkaitan.



Antara syarikat kereta sewa yang paling dipercayai dan terkenal di Kelantan adalah AG Car Rental – Kereta Sewa Kota Bharu. Beroperasi di sekitar Kota Bharu, Ag Car Rental sedia mengambil anda di lapangan terbang Pengkalan Chepa jika anda ingin menyewa kereta. Pelbagai jenis kenderaan disediakan yang diselenggara rapi untuk keselesaan pelanggan.

Jika anda ingin membuat tempahan boleh terus hubungi

0189890800 
0189890800 0189890800 0189890800 


kereta sewa kota bharu kereta sewa kubang kerian kereta sewa pengkalan chepa kereta sewa lundang kereta sewa lapangan terbang airport kelantan kereta sewa kok lanas kereta sewa pelajar kereta sewa dengan pemandu kereta sewa umk universiti malaysia kelantan kereta sewa padang tembak kereta sewa uitm kota bharu kereta sewa kptm kereta sewa pandu sendiri kereta sewa chempaka kereta sewa panji kereta sewa mewah kereta sewa kenduri kelantan van sewa mpv sewa sewa kereta viva axia myvi alza kereta sewa proton saga kereta sewa hilux sewa kereta starex innova vellfire kereta sewa myvi baru 2018 kereta sewa murah kelantan kereta sewa lembah sireh kereta sewa bandar kota bharu kereta sewa 24jam kereta sewa lama


Car Rental, Leasing and Chauffeur Kota Bharu, Exclusive Cars

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Bottom Ad [Post Page]

MOTAC License No: 9005

Registration No: 1246969-V