Whatsapp

KERETA SEWA KOTA BHARU | Car Rental, Chauffeuring, Leasing, Airport Kota Bharu Kelantan

Post Page Advertisement [Top]

Kereta Sewa Kota Bharu


Malaysia merupakan sebuah Negara yang bukan sahaja berbilang kaum, bangsa dan agama, malah terdapat pelbagai jenis makanan dan minuman juga. Kalau nak tahu, setiap negeri juga mempunyai makanan tradisi yang tersendiri. Kelantan merupakan salah satu negeri yang kaya dengan pelbagai jenis makanan. Ia juga disebut sebagai syurga makanan. Apa taknya teman-teman sekalian, pagi-pagi lagi sudah tersedia pelbagai juadah termasuk lauk-pauk berat yang menghiasi warung-warung di Kelantan. Ianya agak berbeza berbanding negeri-negeri lain dimana waktu pagi bukan untuk bersarapan terlalu berat,tetapi tidak bagi negeri-negeri Pantai Timur iaitu Terengganu dan Kelantan ini.

Ni ha, baru-baru ni ada satu kedai di Kota Bharu yang popular dengan menu-menunya. Pergh.. admin tengok pun dah terliur, inikan pula yang lain, ye dop? Memang mengganggu ketenteraman jiwa la kalau tak dapat ni. Cubalah lihat sendiri betapa terliurnya makanan dan minuman yang dipamerkan. 

 

 

 

 

Anda boleh dapati menu-menu lazat ini di Warung Badik2, Lot 1879-C Batu 2, Jalan Pengkalan Chepa, Kota Bharu. Dah alang-alang ada nak pergi Kota Bharu tu bolehlah sekiranya anda sewa kereta di AG Car Rental yang terletak di Kota Bharu juga. Lagi lama anda sewa, lagi murah anda dapat jimat. Nak ke taknak? Jangan lepaskan peluang yang ada ni. Sekiranya anda memerlukan khidmat kami, bolehlah menghubungi +6018-9890800.

Diulangi, hubungi +6018-9890800 untuk sebarang pertanyaan dan tempahan. Jangan risau, kami sedia berkhidmat untuk anda. Buian setakat perkhidmatan sewa disediakan, malah perkhidmatan ‘ leasing ‘ dan ‘ chauffeur ‘  turut disediakan.

Gambar: FB Apakes

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Bottom Ad [Post Page]

MOTAC License No: 9005

Registration No: 1246969-V