Whatsapp

KERETA SEWA KOTA BHARU | Car Rental, Chauffeuring, Leasing, Airport Kota Bharu Kelantan

Post Page Advertisement [Top]

"GPS ni bagus, semua tempat saya search jumpa"
- Puan Harina (Singapore)

AG Car Rental juga menyediakan sewaan GPS untuk pelanggan kami gunakan kemudahan ini semasa memandu untuk sampai ke destinasi dengan mudah dan cepat.

Puan Harina sewa Perodua Myvi 4hari sekali GPS. Kadar sewa GPS kami RM25 sekali sewa. 

Bagi anda yang ingin ke Kota Bharu tapi tak tahu destinasi sekarang tak perlu bimbang jika ada GPS ternyata lebih senang dan cepat. Search je mana-mana lokasi lepas tu anda ikut je,senang kan..

Kota Bharu banyak tempat menarik antaranya Pasar Borong Wakaf Che Yeh, Pekan Rantai Panjang, Pengkalan Kubor, Tok Bali dan tak lupa tempat-tempat makan yang popular, Jika sebelah pagi anda boleh ke Kopitiam Kita pekena roti titab dan pelbagai pilihan nasi bungkus antaranya Nasi Berlauk Air Dingin. Selain itu anda juga boleh menikmati sup seawal 8pagi di Kg Kedai Buloh, Sup Kepala Ikan Pok Mat yang pastinya sedap dan berapi.. Cakap pasal makan saya kene gi makan dulu, nanti sambung hehe. 

Nak Sewa Kereta? 
Hubungi 018-989 0800 dan Tempah Kereta Anda Segera!

Kami menyediakan Perkhidmatan Kereta Sewa di Kota Bharu Kelantan, Pengkalan Chepa, Kubang Kerian dan Sekitar Bandar Kota Bharu. Kami juga menyediakan penghantaran kereta ke Hotel Perdana Hotel Renaissance Hotel Grand River View dan Hotel-hotel sekitar Kota Bharu. Kami Juga hantar Kereta Sewa ke Airport Pengkalan Chepa Kota Bharu Kelantan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Bottom Ad [Post Page]

MOTAC License No: 9005

Registration No: 1246969-V